Газпром за 7 млрд рублів придбає агентство блогерів Insight People.Про це повідомили у холдингуГазпром-Медіа.
Як відомо, юрособа Insight People була зареєстрована у 2021 році. У 2022 році її виручка становила 14,2 млрд руб., чистий прибуток – 2,1 млрд руб.
Блогери Insight People беруть участь у пропагандистських роликах. В анкеті для блогерів, які хочуть укласти договір з Insight People, необхідно вказати, зокрема, свої політичні погляди. При цьому контракт забороняє блогерам використовувати жарти і питання на тему політики.
Наразіу портфелі Газпром-Медіа дев’ять ефірних телеканалів, включно з НТВ, ТНТ, ТВ-3, Матч ТВ і Пятница! , шість інтернет-платформ, включно з відеохостингом Rutube, онлайн-кінотеатром Premier і соцмережею вертикальних відео Yappy, понад десяток продакшенів і кінодистриб’юторів, зокрема Централ Партнершип і 1-2-3 Production, дев’ять радіостанцій, серед яких Авторадіо, Like FM та Energy, видання Вокруг ТВ та 7 днєй, сейлз-хаус Газпром-Медіа та московський кінотеатр Октябрь.
Нагадаємо, Канада запровадила санкції проти компаній, які розміщують і підтримують різні платформи, що використовуються для поширення російської дезінформації, серед яких ЗМІ, газети і вебсайти.
Також повідомлялося, що у Молдові перекрили доступ до 22 російських пропагандистських каналів. У списку заблокованих – Россия 1, Россия 24, Первый канал, НТВ, ТВЦ, Звезда, RT та інші ресурси, які контролюються російською владою.
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp
Джерело: https://ua.korrespondent.net/world/russia/4640713-hazprom-finansuvatyme-bloheriv-propahandystiv